ژل سوپر 3 میلی لیتر آیدیا ایتالیا – Idea Super 3*1ml Gel

آماده ارسال
خرید محصول ژل سوپر 3 میلی لیتر آیدیا ایتالیا - Idea Super 3*1ml Gel

قیمت: بزودی موجود می شود!

از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
معرفی کوتاه

ژل سوپر 3 میلی لیتر آیدیا ایتالیا – Idea Super 3*1ml Gel

ژل ایدیا ایتالیا همانگونه که از نامش پیداست ساخت کشور ایتالیا می باشد که انواع مختلفی دارد و هرکدام در یک زمینه کاربرد دارند. کاربرد های آنها در زمینه ی جوان سازی صورت و برخی از نقاط بدن می باشد که پر کننده و حجم دهنده نیز می باشند. که به صورت تزریقی برای نواحی آسیب دیده و قابل درمان صورت می گیرد. برای مثال تزریق در نواحی: لب، گونه، خطوط لبخند، خطوط اخم، رفع چین و چروک و یا حتی ناحیه ی تناسلی انجام می شوند. این نوع از ژل معمولا برای تمام نقاط بدن کارایی دارد ماندگاری آن به 18 ماه می رسد.

توضیحات
ژل سوپر آیدیا

ژل سوپر آیدیا محصولی کارا و ایمن ، ساخته شده توسط کمپانی بیو ریوولومتریای ایتالیا می باشد. ماده اصلی در ساختار این فیلر آیدیا همانند سایر محصولات شرکت سازنده‌اش، هیالورنیک اسید خالص می باشدکه از لحاظ کیفیت ، خلوص و ایمنی از استاندارد بالایی برخوردار است. فیلر سوپر آیدیا یکی از انواع بهترین مارک فیلر بینی تولید شرکت رژنیال، محصولی از کمپانی پیشرفته بیوریوولومتریای ایتالیا است.

ژل سوپر آیدیا رژینال حاوی اسید هیالورونیک هم بند شده  غیر حیوانی است که از تخمیر باکتری بوجود می آید. ژل سوپر رژنیال با توجه میزان غلظت هیالورنیک اسید و همچنین میزان ویسکوزیته و نسبت پیوند های نامتقاطع کم ، بیشترین ماندگاری را در بین محصولات آیدیا دارد. هدف اصلی فیلر سوپر آیدیا بازسازی حجم از دست رفته و برطرف کردن افتادگی و شل شدگی پوست است و به طور تخصصی به منظور افزایش و تشدید حجم گونه ها، تنظیم زوایای فکی و تصحیح قوس بینی و الاستیسیتی پوست استفاده می شود.

عمق تزریق برای استفاده از آیدیا سوپر، درم عمقی و زیر جلدی و روی پر یوست است.با توجه به عمق زیاد تزریق سوپر رژنیال ، احتمالآ تزریق با کمی درد همراه می باشد که باید کمی ماساژ داده شود. آیدیا سوپر رژنیال بصورت تک فازی کراس لینک شده با اتصال متقاطع در دمای پایین تولید می شود. با تغییر پارامترهای زمان و دما و غلظت دو وزن مولکولی اسید هیالورونیک امکان تولید محصولی با غلظت بالا و مقدار کم BDDE فراهم می شود. مقدار BDDE ماده پیوند ساز یا همان بوتان دیول دی گلیسیدیل مورد استفاده حدود ۳۰ درصد کمتر از سایر محصولات موجود در بازار با گرانروی مشابه است.

ژل سپر رژنیال ایدیا از لحاظ ماندگاری ، بهترین عملکرد را در بین محصولات خانواده آیدیا دارد . این ماندگاری حتی می تواند نسبت به رفبای این فیلر در برند های دیگر هم بسیار منحصر بفرد و عالی باشد . میزان ماندگاری این فیلر نسبت به ناحیه هدف تزریق کمی متفاوت است. ماندگاری تقریبی این محصول بین 12 تا 18 ماه می باشد. برای مناطقی که دارای چین و چروک هستند مثل گوشه لب ها از دو طرف دماغ تا کناره لب ها امتداد دارد، خطوط پیشانی و یا حتی برای پر کردن گودی زیر چشم نیز می توان از آن بهره برد همچنین برای نقاطی که با بوتاکس قابل درمان نیستند نیز کاربرد دارد.

به علت غلظت بسیار زیاد آب زیادی را جذب می کند. غلظت هیالورونیک اسید 25 میلی گرم است. هیچ گونه حساسیتی در سطح پوست ایجاد نمی کند. مدت زمان ماندگاری بالایی دارد. به سرعت چین و چروک های سطح پوست را بهبود می بخشد. در ناحیه ای که تزریق انجام می شود حجم دهندگی قابل توجهی ایجاد می کند. از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است زیرا به علت ماندگاری بالا به تزریق مداوم نیازی ندارد. هیالورونیک اسید که ماده ای مورد نیاز برای جوان سازی است پس از تزریق در اطراف ناحیه ی تحت درمان به صورت متعادل و مداوم گسترش می باید. با ویژگی های فردی شخص مطابقت پیدا می کند و فرد به حالت طبیعی خود باز می گردد.

ماده ی اصلی که در این ژل به کار رفته است اسید هیالورونیک نام دارد که غلظت حداقلی آن به 25 میلی گرم می رسد. و برگرفته از جدید ترین روش به نام کراس لینکینگ ساخته شده است. عملکرد این ژل به گونه ای است که اسید هیالورونیک با ماده ای به نام رتیکولاسیون به روشی خاص ترکیب می شوند. این ترکيب منجر به تولید نوعی فیلر فوق العاده می شود. دلیل پایداری و ماندگاری این ژل وجود این دو ماده است. بسیاری از متخصصان پوست که از این ژل برای مراجعه کنندگان استفاده می کنند آن را تایید کرده اند علاوه بر آن خود مراجعه کنندگان نیز رضایت کافی را داشته اند.

ویژگی های ژل سوپر آیدیا
  • ساخت شرکت بیوریوولومتریای ایتالیا
  • یک عدد سرنگ سه سی سی
  • سه عدد سرنگ یک سی سی
  • تزریق در چانه و گونه و زاویه دار کردن فک و گونه
  • رفع خطوط پیشانی و خط اخم
  • ماندگاری اثر تا 12 ماه
  • حاوی هیالورونیک اسید 25 درصد
  • دارای مجوز از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
محتویات ژل سوپر آیدیا

فیلر سوپر آیدیا که توسط کارخانه سازنده بسته بندی و پلمپ شده است دارای محتویات زیر می باشد.

  • سرنگ 1 میلی لیتری تک دوز
  • بروشور
  • ۱ سرنگ تک دوز استریل از پیش پر شده (پک شده)
  • برچسب های ردیابی محصول
  • ۱ سوزن استریل گیج ۲۳
  • ۱ کانول استریل گیج ۲۵
منع مصرف ژل سوپر آیدیا

عوارض جانبی آیدیا سوپر Idea Super این محصول با بهترین تکنولوژی و با استفاده از مواد اولیه باکیفیت ساخته شده است اما با این حال عوارضی مانند قرمزی، درد، تورم، خارش و کبودی در محل تزریق کاملا طبیعی است که معمولا این عوارض 72 ساعت پس از تزریق از بین می روند. رعایت دستورالعمل هایی که توسط پزشک برای قبل و بعد از تزریق ارایه می شوند، به جهت کاهش هرچه بیشتر این عوارض کمک می کند.

موارد منع Idea Super: خانم های باردار و شیرده، هرگونه عفونت پوستی یا سوزش در ناحیه ی درمان، حساسیت های شدید، بیماری های خود ایمنی، حساسیت به اسید هیالورونیک

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از نگارشاپ خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

محصولات بیشتر
قیمت محصول:
بزودی موجود می شود!